Komputer dla pracownika

Oferujemy kompleksowe wsparcie sprzedaży wewnętrznej. Wspieramy FIRMY w sprzedaży używanych komputerów, laptopów i telefonów służbowych wewnątrz organizacji dla dotychczasowych użytkowników oraz dla wszystkich zainteresowanych zakupem PRACOWNIKÓW.

Nasza usługa obejmuje m.in. wdrożenie i obsługę dedykowanej dla pracowników firmy PLATFORMY SPRZEDAŻOWEJ.

Kiedy możemy pomóc FIRMIE?

zapraszamy do współpracy:

  • małe i duże przedsiębiorstwa
  • międzynarodowe korporacje
  • szefów i pracowników działów IT
  • szefów i pracowników zespołów administracyjnych

możemy pomóc:

  • po zakończeniu okresu eksploatacji sprzętu komputerowego,
  • w czasie jego okresowej wymiany (wewnętrzne regulacje firmy),
  • podczas finalizowania projektów, kontraktów

Jak wygląda WEWNĘTRZNA SPRZEDAŻ ?

Możemy wspierać firmę w części zadań związanych z sprzedażą służbowego sprzętu komputerowego pracownikom lub zająć się działaniami kompleksowo

Rozumiemy, jak wiele pracy i zaangażowania wymaga od działów IT czy administracyjnych obsługa wymiany sprzętu komputerowego … proponujemy więc kilka wariantów współpracy, dostosowanych do potrzeb i możliwości firmy.

W ramach usługi wsparcia wewnętrznej sprzedaży komputerów dla pracowników  organizujemy i koordynujemy proces sprzedaży wewnętrznej urządzeń.

 

Kilka kroków, każdy może wesprzeć SELKEA

SelkeaLAB

  • innowacyjna przestrzeń
  • zespół specjalistów
  • aparatura / software
  • ograniczona strefa dostępu
  • know how firmy

Procedury

  • procedura RODO
  • polityka informacyjna
  • gwarancja poufności / NDA

Przyjazne dla otoczenia

  • zgodnie z globalną normą 3R
  • zgodne z ECO IT
  • wpis BDO: nr 000144377

Historie naszych klientów

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się do naszej listy mailingowej by otrzymywać aktualizacje i specjalne oferty.