Sprzedaż wewnętrzna co to oznacza ? Standardowym wyposażeniem większości pracowników jest laptop i telefon służbowy. Zwykle ich parametry, wygląd i rodzaj dostosowany jest do potrzeb stanowiska, zadań i trybu pracy użytkownika. Po 2-3 latach eksploatacji możliwa jest ich wymiana co w praktyce oznacza zakup nowego sprzętu. Pozostaje wiec, często pokaźna liczba, niepotrzebnych urządzeń, z którymi trzeba coś zrobić? Dla pracodawcy oznacza to żmudne porządkowanie dokumentacji i szukaniem sposobu na szybkie i możliwie najkorzystniejsze dla firmy sposoby pozbycia się laptopów i smartfonów.  Rozwiązanie mogą zapewnić sami pracownicy i sprzedaż wewnętrzna urządzeń?

 
Sprzedaż wewnętrzna laptopów i telefonów dla pracownika – NOWY wymiar Employer Branding firmy

Wielu dotychczasowych użytkowników służbowych urządzeń zainteresowanych jest ich zatrzymaniem i wykorzystywaniem wyłącznie do celów prywatnych. Sprzedaż części sprawnego sprzętu komputerowego firmy dla pracowników to idealne rozwiązanie. Wystarczy wdrożyć system cyklicznych sprzedaży wewnętrznych sprzętu komputerowego po zakończeniu eksploatacji. SELKEA  wdrożyła usługę dedykowana tylko dla firm! Pomagamy przejść kolejne etapy wymiany używanego sprzętu komputerowego w firmie. Nasz zespół wyręczy zespoły IT w realizacji najbardziej czasochłonnych zadań. Dodatkowo dajemy Pracodawcy unikalny bonus pracowniczy i sposób na rozwój strategii Employer Branding firmy. 

 

NOWOŚĆ SELKEA – jak działa wsparcie sprzedaży wewnętrznej dla firm?

 

 

NOWOŚĆ SELKEA: dedykowana platforma sprzedażowa dla pracowników firmy.


Proponowana przez SELKEA usługa wsparcia wewnętrznej sprzedaży wycofanego z eksploatacji sprzętu komputerowego firmy obejmuje wdrożenie sklepu internetowego. Dla pracowników firmy zostanie uruchomiona dedykowana platforma zakupowa. Tutaj dostępne będą urządzenia aktualnie wskazane do tego modelu dystrybucji. Pracownik może mieć pełny lub ograniczony do wybranych produktów dostęp. Finalnie to pracodawca określa zasady sprzedaży, częstotliwość, ilość uprawnionych do dostępu do platformy i czas. Może również wprowadzić dodatkowe bonusy dotyczące m.in. preferencyjnych cen produktów. Zespół SELKEA przejmuje na siebie zarówno uruchomienie jak i prowadzenie sprzedaży on-line. Dodatkowo zajmie się działaniami informacyjnymi jaki obsługą sprzedaży w tym płatnościami i transportem.

 
 
Dla kogo jest oferta SELKEA ?

Wsparcie sprzedaży wewnętrznej sprzętu komputerowego dla pracowników dotyczy firm. Współpracujemy zarówno z mniejszymi jak i dużymi przedsiębiorstwami poszukującymi optymalnych sposobów na zagospodarowanie niepotrzebnego sprzętu IT.

  • małe i duże przedsiębiorstwa
  • międzynarodowe korporacje
  • szefów i pracowników działów IT
  • szefów i pracowników zespołów administracyjnych

 

Kiedy może zacząć współpracę ?

… jesteśmy stale do dyspozycji. Doradcy SELKEA pomogą dobrać optymalny dla firmy model współpracy, a jeżeli nadal będzie niewystarczający wprowadzimy nowe, konieczne dla partnera elementy oferty.

zachęcamy do kontaktu również:

  • po zakończeniu okresu eksploatacji sprzętu komputerowego,
  • w czasie jego okresowej wymiany (wewnętrzne regulacje firmy),
  • podczas finalizowania projektów, kontraktów